The engine compartment is completely purified and degreased, and then treated with a protective layer that gives a beautiful look.
De velgen worden snel vies vanwege het remstof, teer, enz. Vanwege de hitte van het vuil, begint deze zich te houden en meestal is het moeilijk om het te verwijderen.
Door een beschermende laag op een hoepel aan te brengen, kan vuil eenvoudig worden verwijderd bij het volgende wassen. Bovendien geeft de coating voor de wielen velgen een prachtige glans.
Nu, wanneer er een mooie glans op de verf is, moet het natuurlijk zo lang mogelijk worden opgeslagen. Harde wax zorgt voor de hoogste bescherming en geeft de verf nog dieper (natte look) glans.
Kunststof en rubber worden blootgesteld aan UV-stralen, zouten, zure regen en andere, waardoor ze drogen en snel verkleuren. Om dit te voorkomen, leg ik een coating op die rubber en kunststoffen voedt, beschermt ze en herstelt hun originele kleur.
Een mooie glans, die in de verf is nadat de verwerking wordt beschermd door een extreem lange tijd door een coating op basis van siliciumdioxide (SIO₂), de nieuwste technologie op het gebied van kwartcoating. De afdichting / verfcoating creëert een beschermende laag op de vernis die bijvoorbeeld beschermt tegen kleine krassen veroorzaakt door wassen. Maar ook tegen; Zure regens, vogelafvoer en UV-straling.
Een van de belangrijkste processen tijdens de auto-detailhandelsprocedure. De auto is gepolijst in een of meer stappen, afhankelijk van de toestand van de vernis. Op deze manier herstelt de verf zijn glanzende glans en kleine wasachtige krassen en mogelijk grotere krassen. Alle residuen na het polijsten worden verwijderd met behulp van ultra-prachtige microfiberdoeken. We polsen alleen met professionele hulpmiddelen en we staan bekend om ons hologram en het resultaat zonder centrifugatie (reinigingskrassen, ronde wielen).
Voordat we het verdere proces van auto-detailhandel beginnen, meten we de dikte van de vernislaag van elk paneel. We merken het op een vectortekening van een auto. Op basis hiervan kunnen we ook controleren of sommige panelen zijn geverfd. Of dat de dikte van de verf op de panelen laag is, wat betekent dat we onze manier van werk moeten aanpassen en dus het risico van schade uitsluiten. Dan Uw rubber, voorruit, wielen en plastic onderdelen als onderdeel van de voorbereidingen voor polijsten.
Voordat we starten met het aanbrengen van was / coating, is het belangrijk dat we eerst reinigen toepassen. Op deze manier zal was of coating beter kunnen hechten en de duurzaamheid zal worden geoptimaliseerd.
We controleren het oppervlak van verf in termen van onvolkomenheden: losse krassen, wax krassen, gebrande vogeluitwerpselen, industriële regenval etc.
Na het wassen wordt de wagen uitgevoerd om de verf en glas te decontamineren om de teer, hars, zure regenval, industriële en andere precipitatie te verwijderen. Clay vindt plaats met klei, zoals de naam suggereert waaraan het fluïdum met een speciale samenstelling wordt toegevoegd. Dit heeft de functie om het vuil in bulk te weken en de klei gemakkelijk te laten werken en zonder risico's. Dan zijn de poriën volledig vrij van vuil en is de verf klaar voor het polijsten.
Het is belangrijk dat de auto is om te wassen met een goede shampoo (neutrale pH), een zachte handschoen voor wassen en genoeg water. Dit minimaliseert het risico van krassen met was. We wassen in een paar stappen, het is ook mogelijk om het DNA van de auto te reinigen. De wielboog, scheuren en naden worden uiteraard in het wasproces in aanmerking genomen. Droog vervolgens de auto met extreem zachte doek om uit microfiber en perslucht te drogen.
Om de herinnering aan het voertuig een beetje helderder te zijn, gaf ik de belangrijkste stappen en details hier, die de effectieve auto-details inhoudt.
+31 685 035 668
info@mjkstudio.nl
Neutronenlaan 44,
5405 NH Uden
Contact nummer:
E-mail:
Adres:
Contact nummer:
E-mail:
Adres:
© 2022 MJK Studio
© 2022 MJK Studio